fredag 12 november 2010

Rock..? Eh vardå..?

Alltså man blir så lack! Nu laddar vi upp för Rock tema i idol, jihuuuu! Då förväntar man ju sig några riktigt stooora maffiga rocklåtar, inte sant !!
Ngt i stil med...












Och vad fick vi höra...??
The Rasmus, Rainbow, Primal Scream, Mando Diao....?
Jag personligen tycker, all heder åt Minnah och Weise för att dom iaf valde rock låtar!

Jaja, nu så har Adam fått öppna sina paketer i förtid, för att dom är som små barn allihopa! Mohaha, det var väl en present speciellt som dom ville åt... Red Dead Redemption, som är ett nytt PS spel liknande GTA fast i Western miljö, MYCKET roliga att titta på må jag säga!
Jag funderar på att ta en dusch, det blev liksom inte av innan idag och nu hade det ju passat utmärkt när det finns så många famnar som Saga kan roa sig i;)
Fast just nu så ligger hon i sin säng och är mäkta imponerad över sin lilla leksak, gullunge<3

2 kommentarer:

  1. Sån har vi med ( inte framme dock)! Jättefina o mysiga:)

    SvaraRadera
  2. Ja Idol kändes lite lamt igår?! Men sen tycker jag att allt Jay sjunger blir maffigt och rock! Det kändes som att juryn bestämt sig för att tycka illa om Andreas igår. Jag som gilla han och Olles duett!
    Det var tom. så tråkigt att jag somna 22.30, alltså fem minuter efter det börjat igen, haha, så jag fick googla i mobilen vem som åkte ut :D :D Hoppas vi kan få i alla fall EN Idolkväll ihop, för det har blivit lite av en tradition varje år! Puss puss

    SvaraRadera