måndag 8 november 2010

Ny vecka!

Måste bara säga jisses! Vilken film, kollade på Inception igår, och wow! Det var längesedan jag såg en sån komplex thriller som hade ett coolt upplägg och nytänk! Den var lite jobbig att förstå i början, men när Saga väl hade somnat och jag och baby koncentrerade oss så blev vi helt uppslukade av filmen, och när den slutade så var det gåshud som gällde! Den rekommenderar jag verkligen!












Jag och Saga började iaf denna dagen med att bege oss ut på en långtur direkt när vi steg upp! Jag hade en plan att runda stan och köpa ägg & bacon och göra GI-frulle och så blev det! Hann inom Lindex oxå och köpte en liten pyamas och ett par snickarbyxor till lilla snäckan;) Såååå söt hon blev i dom!
Sen inväntade jag Martina som skulle komma på besök idag! Det är helt sjukt hur långt det kan gå mellan gångerna ibland när vi ses, men det är alltid lika roligt. Får se till att ses mer så hon skänker sån positiv energi!<3 Hon hade köpt en jättesöt mjukis dress till Saga, och ett par UGG liknande skor, ursött!! Dom ska flytta till hus, och jag ser verkligen fram emot det, ännu ett ställe att komma ut och hälsa på när man saknar "landet" lite! <3

Nu så har storbaby och lillbaby somnat tillsammans lite och jag sitter och tänker middagsbanor. Funderar på kokt potatis, svampsås och kotletter m. grönsaker? Det får det nog bli! Känner att  det kurrar lite i magen redan nu. Jag har förresten fått för mig att jag ska försöka sluta äta bröd! Knäcke har jag köpt och nu säger jag lycka till till mig själv;)

Kvällsmys startar.....NU!

2 kommentarer:

  1. Har vi pratat om att sluta äta bröd..för de projektet håller jag också på med=) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättemysig eftermiddag!! Alltid lika kul och träffas! <3
    hoppas vi kan bli duktigare på att träffas oftare! Annars kommer
    jag ju va en främling för lilla söta Saga, varie gång vi ses..
    D vill jag ju inte!!! =) massa kramar!! Martina

    SvaraRadera