lördag 20 november 2010

fredagsmyyyyyys;)

Tänk att det har snöat idag, det är ju helt sjukt! Vi njöt av att baby var ledig idag;) Ni kan aldrig gissa vad vi gjorde! Mohahaha, kan det vara kaffe och morgonmys i sängen!
Mor och far var ju på väg in till stan för att dom skulle fika med syrran, sen så skulle dom komma inom oss efteråt och hälsa på oxå<3
Jag och baby började greja med att ringa försäkringskassan, OCH BARA DET ÄR JU ETT PROJEKT!
Men vi möttes faktiskt av trevliga människor där och kände att nog alla frågetecken rätades ut, skönt!

 Sen stack baby ut i rusket för att hämta ut ett paket på posten... ett par lurar till mig!! <3
Dom ska jag ha när jag börjar springa och träna igen (och promenaderna me för tusan!) supersköna!

Sen kom mor och far med goda kakor och vi bjöd på kaffe! Mys med lilla barnbarnet och snacka oss vuxna emellan, haha, jätte kul att ha dom här! Till slut så hade klockan sprungit iväg så dom började oroa sig för parkeringspengen! Och jag, jag var ju tvungen att göra mig i ordning, för ikväll var det BBQ med världens bästa tjejer som gällde!
Så jag lämnade mina två älsklingar här hemma och mötte upp som andra på fantasi, men vi var lite tidiga, så vi gick till hässle där några tjejer intog lite alkohol och vi gömde oss för regnet;)




Men till sist så fick vi komma in i värmen! Vårt bord var inte heller klart, men vi hade förbeställt maten sedan en vecka tillbaka, så vi skulle inte behöva vänta allt för länge....trodde vi!





För det fick vi visst! Förra gången tog det en timma att få mat, därför beställde vi i förväg för att hjälpa köket och få maten snabbare! Men nej då, dom tog sin tid på sig! En kvart innan drickan kom, efter en timme kom salladen, och efter 1 timme och 45 minuter så kom tillslut maten! Sara fick slänga i sig maten för att hinna, hon skulle hämta sin mamma kl 10, stackare. Och dom bad inte ens om ursäkt, och servitrisen var lite snorkig, så det var första gången jag blev besviken på deras service. Men men, maten var lika oklanderlig som alltid!


Men vi hade såklart lika trevligt som vi alltid har! Så kul att träffas alla tillsammans<3
Sen längtade vi efter mjukisbyxorna och bagav oss hem, där mina älskade väntade! Tydligen så hade idol varit sjukt bra idag, typiskt att jag missade det! Men jag får kolla reprisen ist;)
Imårn väntar en ny dag när vi är hemma "allihopa", vad ska vi hitta på då tro!
Trevlig helg!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar