söndag 7 november 2010

Personalfest!

Jisses, jag har verkligen blivit lite dålig på att uppdatera varje dag nu känner jag! I'm sorry! Men dygnet har vänt lite här hemma och jag har inte lagt mig förrän typ 3 varje natt, och data stunden har kortats av när bäbisen här hemma är kvällspigg! Mohaha, men jag ska bli bättre!
Det hade ju varit super att ha en iPhone 4 så kunde jag bloggat ifrån den ist, känner att min är en aningens seg för det. Jag har ju ingen turbo variant!
Ingen inspelningsfunktion heller, det grämer mig lite...men men, om två år löper ju abonnemanget ut!;)


Igår så var det personalfest! Det var riktigt roligt <3 Jag gick först till Mie och strålade samman med Sara,Elin och Mie, sen gick vi till Rebecka där alla samlades.

Och sen vidare till Steakhouse, där det var bord uppdukade för oss! Det blev buffé ist för att man fick sin mat serverad på tallrik, vilket bara var bra tyckte jag, för dom är ganska snåla där... Så mätta blev vi!Jag drack pepsi och sprite, men jag var inte den enda ammande mamman på festen så jag kände mig inte utanför=) Jag hade så trevlig bordsällskap och jag har verkligen saknat mina kollegor och trivdes som fisken i vattnet!


Vi fick en liten överraskning i form av Ladies Night med ett gäng killar i 16 års ålder... Det kändes lite olagligt, eller? Men det var ju modigt av dom!

Och barnen Darin sjöng vackra stämmor för oss medans vi umgicks fram tills alla började bli lite modiga och kareoken åkte fram! Det är ju ngt med kareoke alltså, det är jäkligt kul, men jag sjunger absolut inte om jag inte druckit nån drink innan, nej så feg är jag!
Men cheferna började och värma upp, men låten "Fantasi";) Sen kom dom andra igång oxå!


Men när klockan var 22 så kände jag att jag saknade mina hjärtan som var hemma och mös. Så jag tackade för mig och promenixa hem. Och jisses jag hade glömt att det kan vara svårt och jobbigt att gå i högklackat, men nu minns jag igen.. ;) Inom McDonkan och köpte en latte, och sen hem!
Sen mös vi med vår lilla tös och spelade lite barnsånger för henne tills hon somnade, och då somnade även vi.. (kl 03:30.. ;)
Och nu är det Söndag! Helgen bara flyger iväg! Fint väder ute, så jag borde ju ta mig ut en sväng, trots att jag fortf är trött (som jag är lite konstant hela tiden). Har rotat i Alecs garderob och sitter och myser i hans kläder <3
Hoppas ni haft en mysig helg!

1 kommentar:

  1. Roliga serie kommentarer du kommer fram till Linnea..keep up the good work! Kul att du var med igår=)

    SvaraRadera