söndag 21 november 2010

Utflykt till Malmö!

Familjen Golstran/Ekström började dagen med att köra till Malmö! Vår plan var att hälsa på Alecs syster Cicci och hennes kille, och dom bor precis vid entré. Så när vi väl var framme så hade Alec sin vanliga tur och fick parkering direkt, och han och Saga stack upp till Cicci. Gissa vart jag tog vägen....
Klart man ska passa på! Det blev ett par jeans (som äntligen passade bra!) och en kofta, jag är nöjd;)
Sen så bjöd Cicci på en supergod nybakad äppelpaj å kaffe, gottis!
Fint ska de va!

Saga gillade katten!

Lägg till bildtext


Toys R Us!!


Varför inte en rund säng?

Eller en isbjörn...?

Vi åkte till xxxLutz och kollade läget, på nya gamla IKEA, men jag tycker inte att det var så mycket att hänga i granen. Konstiga saker och dyrt var det!Och Cicci fick rått kött när vi åt! Vi hittade iaf pastatallrikar och assietter som vi köpte. Sen var vi trötta! Mot K-stad!
Och nu är det helt plötslig ny vecka igen! Just nu ligger Alec och Saga och leker gömme under täcket, haha, jag tror att jag ska göra dom sällskap!<3
Kärlek//L

2 kommentarer:

  1. Åhh, ni har ju likadana tröjor du o Saga. Så gulligt! .. o vi har ju en rund säng.. fast denna var coolare:-) Kraam

    SvaraRadera
  2. Fin Body ;) Det är så kul att se kläderna som får en att minnas sin lilla plutta! Jäkla fin faster hon har Saga! Hahaha! Ni är alla fina. Kram

    SvaraRadera