tisdag 23 november 2010

Regn!

Alltså jag har typ inget och blogga om idag, jag har verkligen inte gjort något värt att skriva om;)
Haha, typ städat, lekt med bäbis, duschat and so on. Trist för baby jobbade över 06-18 idag, så när han kom hem så hade vi middagen klar och sen åt vi<3
Stackars baby som måste ut på morgonen i detta vädret! Jag har ju inte ens lämnat lägenheten idag...!
Hade planer på att gå en sväng, men...nopp!




Imårn så måste jag iaf iväg, för kaffet är slut, så på morgonen så kommer jag nog vilja bege mig iväg! Och så ska jag köpa lite smör för jag tänkte testa att baka en kladdkaka! Vi får väl se hur det går;)




Jag börjar faktiskt längta lite till jul! Elr, iaf advent, för när julen väl kommer så brukar man vara så trött på den, för då har vi redan sålt julkakor på jobbet i drygt en månad!
Men nu är det ju Sagas första jul, och då kan man ju alltid skylla på att man pyntar till det för hennes skull;) Tänk att sommaren var liksom slut för längesedan och nu är det December, jag menar, när hände det? Jaja, tiden går så fort så att man inte hinner med ibland, detta är nog det snabbaste året i mitt liv tror jag? Men jag trivs, lever för dagen, och bara det är en konst! Visst längtar jag iväg till en varm strand med sol och bad och äventyr, men jag försöker hitta det äventyrliga i varje dag ist, för varje dag är värd att leva, beroende på vad man gör den till förstås.
Ibland slås man ner, men då är det bara att ta sig i kragen och inte tillåta att någon annan eller något annat drar ner dig, för det förlorar du bara på själv i slutändan!
Säg till dig själv varje dag att du är bra, och att du kan, och tro på det, så ska du se att andra tror det om dig oxå;)
Jaha, se där, det fanns visst något att blogga om iaf;)
Tacksam och kärleksfull // Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar