onsdag 10 november 2010

BVC och promenad!

Klockan ringde 07:30 och jag snoozade till 08:00 =) Jag och lillan skulle vara på BVC kl 09:00. Och det var minsann jag som fick väcka henne, lilla sjusovaren <3
Allt gick så bra så och hon var så duktig, 5490 g och nästan 58 cm, jisses som hon växer! Det var en doktor som undersökte henne lite för att kolla att motorik och hjärta och sånt var som det skulle, och visst var det så! Saga charmade dom med lite joller och skratt oxå, duktig tös ;)

Efter det så var det jag som satte fart mot björket. Ringde upp Carro eftersom vi inte hunnit träffas så kunde vi ju snacka i telefon ist tänkte jag! 3 km och 45 minuter senare hade vi traggat så att Lillen tjatade i bakgrunden att vi fick minsann lägga på;) Mysigt tycker jag, att jag inte ringer oftare ist liksom!
Jag fortsatte iaf rundan i Hammarslund med musik i öronen och gick och filosoferade. Jag hade kunnat bo i Hammarslund, jätte mysigt där ju, nära stan men ändå utanför, nära till Hamarsjön och Ekenabben, där är en ridskola och sånt mysigt, jag gillar.

2 timmar och 7 km senare så var vi hemma och då bryggde jag lite kaffe och Saga fortsatte sova i soffan! Men då ringde det på dörren och Pappi kom på spontanbesök, då vaknade hon minsann och mös lite med morfar <3
När baby kom hem så åkte vi ut till en bilfirma och kollade lite på bilar, det är svårt att bestämma sig alltså, vi f¨år se vilken det blir;)

1 kommentar:

  1. Konstigt att jag satt just i denna stund och blogga om vårt telefonsamtal :)
    Trevligt <3

    SvaraRadera