fredag 26 november 2010

Mysig Fredag

Natten spenderades i vaket tillstånd alá mamma, pappa, Saga. Lite magknip på bäbis och två timmars sömn blev det nog totalt, så hon var vaken när baby drog till jobbet, men då glad som en pärla<3
Vi gjorde oss i ordning, jag packade ner hennes grejer och promenerade bort runt hörnet till Sjökronas gata där det vankades nybakta scones by Sjöbeck!
Vi hade bestämt frukostdejt och hennes kära päron gjorde oss sällskap, mycket trevlig inslag=)
Abba gick så hemskt gärna runt med lillan lite medans vi avnjöt goda frullen! Jag funderar faktiskt på att bli en morgon människa (kan man vara både ock?) För det var ruskigt mysigt att vara uppe i tid och ses över frukost ist! Saga lekte fint i sitt babygym(som hon älskar!) som hon fick av sin faster Mariann medans jag och Sjöbeck hängde!

Vid 13 tiden så var jag hemma igen men ingen vila där inte! Nej, både baby och killarna hann komma hem innan lilla fröken bäbis fick för sig att somna! Ha, men det är ju fullt normalt för en sån liten att vara vaken 11 timmar i streck! Haha, varje dag är spännande med henne;)

Nu ikväll så har vi iaf haft fredagsmys med idol och familje chill;) Killarna och baby satte precis på en film, men jag kände att mina ögon gått i kors om jag suttit och tittat så jag passade på att blogga lite ist! I kvällens idol så måste jag säga att min favvo tjej Minnah inte var så bra som hon brukar, Jay levererar som vanligt, Olle överaskar, och Linnea...ja, jag skulle vilja vara hennes vän helt enkelt, och ge henne en kram! =) Lyllos Elin som är på plats och kollar på idolerna!

Nu njuter jag bara av att lägenheten är full och det är helg och trötthet över att inte få sova stör mig inte så mycket när det vägs upp av kärlek<3
Undrar vad ska ni göra i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar