lördag 20 november 2010

Sova

Natten var kort och Saga var vaken som en duracellkanin inatt! Haha, så imårse så var jag sådär lagom trött... Baby som den ängeln han är tog lillan och begav sig ut på stan i 2,5 timmar! Bara så att jag skulle få sov i fred<3 Och jag lovar, det var den bästa sömn på länge!
Annars när jag sover så är det liksom "halvstress" sova och hoppas att hon inte ska vakna. Därför var det så lyxigt och underbart att veta, att nu ligger jag här, ingen kan väcka mig, och baby fixar med vårt lilla hjärta. Visst det är "lyxproblem" och jag klagar verkligen inte, men utan sömn blir man tokig (are) !;)
Så när baby kom hem och Saga kom och var hungrig så kände jag mig full av energi och redo för dagen (som nu blivit e.f/kväll;)
Baby begav sig ut på en löpartur och jag satte på kaffe och steg upp! <3 <3

By the way...
Vill ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar