fredag 12 november 2010

Mysig bäbis!

Efter halva natten så sov Saga bredvid mig, och hon sov där sen som en stock ändå till klockan 10!
Då vaknade vi av att mobilen pep, det var pappa som skrev och tipsade om att vi kunde gå till apoteket och köpa "Minefon" till Saga om det nu skulle vara så att det var magknip som spökade igår! Sagt och gjort;) Vi hade en mysig morgonstund först och lekte i sängen (dvs jag sjunger och säger roliga saker och ljud, hon skrattar och försöker svara;)
Sen klädde vi på oss och gick ut på stan! Första anhalt, apoteket, sen domus, vidare till H&M där jag hade tittat ut en jacka som var nedsatt 50 %. Och jag slog till, jätte skön!
Min skinn jacka gick sönder så först tänkte jag köpa en ny, men så kom jag på att jag har ju redan en lite kortare som är på utlåning i Sölvesborg, och sen så får jag låna Alecs som han inte använder längre, så what the heck, då behöver jag ju ingen sån! Däremot en höst/vår jacka, och denna fick det bli!

Vidare för att fixa tårta tills imårn då vi ska ha kalas för Adam!! <3
Jag konstaterade att Mie är duktig och kan alltiallo;) Sen hem, och baby jobbar till 18, men killarna is back in town! Så nu gosar Saga allt hon kan med dom så jag har inte sett röken av henne sen dom kom, gulligt säger jag <3
Snart är det dags för fredagsmys!!

Och Linda, du har rätt, jag har ju hela livet på mig att träna så att så bråttom är det faktiskt inte! <3

1 kommentar:

  1. Hoppas att Saga gillade Minefonen honey...
    Snart hemma hos er allihopa, myyys <3 <3

    Puss puss \\ "Pappa"

    SvaraRadera