måndag 28 juni 2010

Ännu en vacker dag!

Det är helt sjukt vad fort det går, sen är den plötsligt här, sommaren! Som man längtat och sen känner man ändå inte sig beredd på ngt vis=) Kaffe på balkongen så började dagen, och en glassbåt.. =) haha, helt sjukt, SIA glassbåt 6-pack kostar bara 10 kr på Maxi nu. Man kan ju säga att jag och baby köpte nåååågra paket...Hrm. ;)
Kl 13 så var det dags att bege sig ner till företaget <3
Mie ska åka till Magaluf med Sjöbeck och leva loppan, jag ser fram emot att se foto!
Syrran var på plats så jag fick höra om hennes midsommar och bli lite uppdaterad, för det var faktiskt ett tag sen vi sågs nu...?

Jag hade såna planer på allt jag skulle pyssla med när jag kom hem, men ja, gissa..
Jag var trött i hela kroppen och pallade inte ta mig an ngt av det jag tänkt mig!
När baby kommer hem så blir det iaf fotbollsmys, men för övrigt så har jag inte gjort mycket. Imårn var jag så smart att ta tvätttid (12-16!!) haha, så det blir solmys på gården ist för stranden för min del;) Men det gör inget!

Tack för uppmuntran Louise, kul att höra att du gillar läsningen;) Man tänker att "inte kan väl mitt vardagstrams rosa ngn" men JO då, det kunde det visst;) <3

Ha en underbar kväll och natt...
//L

1 kommentar:

  1. ..och imorgon får vi jobba lite ihop igen..kul =) kramar!

    SvaraRadera