lördag 12 juni 2010

Kalas



Jihuu! Efter en lång dag igår med sömnlös natt, skolavslutning i Trelleborg, sen Fantasi, så var det super skönt att vakna pigg och utvilad idag! Med kaffe på sängen av världens gulligaste baby!<3
Så först frulle, sen sprang jag ner till stan och köpte grädde och lala till my birthday cake!
Det blev en snabbis till HM oxå för att köpa ny mascara och ett par rockiga örhängen till morgondagens äventyr....


Sen fixade vi lite här hemma, sen var det dags för lite kalas i förtid för mig=)
Mormor morfar familjen och Jennifer å Milo kom och åt tårta med oss!
Första gången jag träffade Jokkes tjejs son, supergullig tre åring busig som bara den, precis som dom är i treårs åldern!
Jag fick en tavla av mormor och morfar, och sen fick jag pengar av resten av famljen, som jag nog ska använda till ett visst halsband.....(PILGRIM!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar