måndag 14 juni 2010

I was made for lovin' you !

Herregud säger jag bara! Vilken show! Jag är supernöjd med gårdagen konsert, publiken dock, det var en annan femma. Dom var ganska sega och KISS kämpade som tokar för att få igång alla (22 000 i publiken!) Jag antar att det kanske var för att medelåldern verkade vara högre, folk var sletna efter sweden rock, det var söndag. Jag vet inte!
Men iaf när dom tackat för sig och vi hejat ut dom igen i vanlig ordning, då brakade det loss! Då spelade dom en massa "gamla" låtar som gjorde folk lite mer vilda=)
Jag skulle lätt se dom igen om dom kom hit!

Jag försökte rocka till mig trots kort hår och större mage.. Men jag kände mig rockig iaf!

Helt sjukt att vi sprang på Sara där, Lina & Jonta när vi gick in. Och sen när det var slut och vi skulle gå ut så hamnade vi bredvid L&J igen! Jag menar vad är oddsen!
Att komma ut ifrån parkeringen tog typ en timme! Vi hade parkerat på COOP parkeringen, och vi hade en mes framför oss som valde att släppa förbi ALLA andra bilar och jag ovh baby blev "smått" irriterade.. Hehe, men vi kom hem till slut iaf! Typ vid 01:30.
Då var vi trötta!

Nu har baby stuckit till jobbet, killarna är på C4-läger till 15:30, och jag sitter hemma och är fortf trött. Det tar på krafterna att hålla helg;)
Tror jag lägger mig i soffan och kollar fotboll (läs;somnar en stund till)

1 kommentar:

  1. FAN vad snygg du är! Klart du är rockig även med magen! Hot hot hot <3

    SvaraRadera