lördag 5 juni 2010

Havet, fallskärm och kubb!

Jag blev faktiskt besviken av havet idag, det var så kallt att jag inte ens kunde ta av mig kläderna utan satt inlindad i en handuk och frös... Men, det är alltid så när man bestämmer att man ska dit, då blir det aldrig bra väder..!

Hursom, nu har man varit där och baby har tagit sitt första dopp! När vi kom hem så chillade vi lite, innan det var dags att köra ut till Degeberga. Pappi hade bjudit hem till grillat!
Vi körde inom fallskärmsklubben i Everöd för baby ville byta sitt tandemhopp mot en fallskärmskurs.. Och det gick såklart utmärkt. Jag är glad för hans skull, men samtidigt livrädd! Jag kommer gråta varje gång han hoppar.. Hoppas att han överlever så att han får träffa vår dotter.. Han ska hoppa 30 hopp, sen har han licens så att han kan hoppa när han vill. Konstant ågren hela livet...Men men, man kan väl inte hindra någon att följa sina drömmar. Jag får hitta nån farlig hobby själv så att han får svettas kanske..?

=

?

Vi hann inom Östra sönnarslöv till babys syster som skänkte en spjälsäng till oss (taaaaack=)! Den ska målas så blir den som ny tänkte vi!
Efter gott grillat (tack Far <3 ) så blev det kubb.
Pappi, Mor och Elin mot mig och baby. Vi vann! Till och med jag lyckades pricka några!

Myslördag /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar