söndag 20 juni 2010

Trött i kroppen

Haha, det känns mest som att jag skriver om att jag är trött hela tiden, men va tusan, man ska ju skriva om det som känns här och nu;)
Igår var jag på företaget hela dagen, lagom öm i benen när jag kom hem! Det börjar kännas nu att jag inte bor själv i denna kropp längre.
Först så lade jag mig en stund i babys famn, sen så var det dags att hoppa i duschen och sen bege mig bort till Sjöbeck där det vankades kungligt firande av bröllopet.




Hon hade gjort så fint hemma och bröllopet var på på tvn såklart<3 Jag måste säga att jag tycker att det är coolt att dom gift sig och jag har absolut inget emot vår monarki, tycker det är en fin tradition som fungerar bra!
Frida satt nära mig för att jag skulle ge en hint om det sparkade i magen, för hon har så länge velat känna det..Gulle<3 Rätt vad det var så började det röra sig där inne och Fridas,Emmas och Linas händer var snabbt framme och dom kände det allihopa, mysigt! <3
När festlighetern började ta fart så begav jag mig hem till mina kära som väntade! Alec gav mig ryggmassage och jag kände mig som ny igen<3 Det fick bli en tidig kväll för det var företaget som gällde 06:00 idag igen...!

Och nu är jag hemma men jag känner mig helt slut.. Jisses, och jag har redan tagit en powernap, men det hjälper ju inte. Bättre och spara mig så att jag inte somnar i soffan till söndagsmys ist kanske?

Imorgon ska jag till tandis och fixa ett hål...hjälp...
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar