fredag 4 juni 2010


We are back in Kyllingaröd! Och jisses vad jag har saknat det. Mysiga sommarkvällar, fågelkvitter (inte som statsfåglarna här med sitt stroppiga kvitter=)!
Jag och syrran tog bussen ut för att hämta bilen som hon skulle låna.
Så det blev lite fika med mammi å pappi och sen gick Elin loss lite med sin nya feta kamera, och jag ställde såklart upp som linslus;)


När vi kom in till stan så stack vi till T-parken för att kolla in lite musik show, men det var inget att hänga i granen tyckte jag! Pensionärer och barnfamiljer hade nog varit där redan på morgonen för att paxa plats kändes det som!
Hoppas att solen och sommarvärmen är här för att stanna nu!

Jag har varit ute och promenerat så mycket nu att jag har skoskav, behöver investera i ett par sandaler, men jag lyckas inte hitta några någonstanns!

Har dock hittat något som jag vill ha, inte för att jag behöver elr är rik, bara just för att jag vill..



https://www.jewel.se/shop/pc/Custquotesview.asp?msg=Produkten+har+lagts+till+i+listan+%F6ver+sparade+produkter%2E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar