onsdag 23 juni 2010

Blondie=)

Idag så ringde klockan 09:00, och jag kunde inte komma ihåg varför den ringde!
Haha, tur var väl att jag klarnade till och kom ihåg att jag skulle till Dzenita och fixa utväxten på mitt hår och klippa till det lite=)
Fick ju ett presentkort på PINK i födelsedagspresent av mina underbara fantasikollegor<3
Studio Pink är en mysig salong där tiden går snabbt och alla är trevligt!
Dzenita bjöd på vattemelon medans jag väntade på färgen som skulle verka, och jisses vad gott det var! Tänk att jag aldrig kommit på tanken att köpa hem det innan, jag menar, hur bär man hem en stor melon? Haha..Det måste se kul ut!


När jag var färdig så gick jag in på nameit, och jag kunde ju inte låta bli.. det är ju så sött!! <3


En trip till Maxi, sen middag, och nu håller vi kvällschill tycker jag!
Imårn är det avslutning på Lillens dagis, sen ska killarna ha avslutning på sitt C4-läger på em, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar