onsdag 9 juni 2010

TRÖTT!







Jag fattar inte, det är så jäkla tråkigt. Igår gick jag upp typ kl 9, vilket resulterade i att jag somnade på soffan senare på dagen. Och idag vaknade jag inte förrän 12:45! Och ändå, så vaknade jag precis efter att ha somnat på soffan!
Jag menar, är det normalt, vad är det för fel liksom! Beror det på dåliga blodvärden, graviditet, tristess, sysslolöshet? Jag har ju ändå en massa planer på saker som jag skulle vilja göra, men jag känner bara att jag inte pallar någonting.
Baby är full av energi och jobbar, ute och springer och står i, och jag känner mig bara så jäkla trist, jag bara sover..
Hatar att vara arbetslös...Just hate it... Sommarsolen fick mig iaf att bli lite pigg innan förra veckan, så...please come back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar