torsdag 17 juni 2010

Bar-B-Ko



Igår när baby kom hem kl 19 så hade han med sig en bukett med röda rosor!! <3 Och vilken flicka tycker inte om ROSOR! Han och killarna hade köpt en liten present till mig oxå! En slags handmassage ifrån OBH nordica som man kan använda själv i typ nacken och ryggen. Perfekt för mig nu när jag har lite småont överallt (plus att den var rosa;)!
Sen sved vi om och baby och jag gick ut för att äta..Han gick lite omvägar för att jag inte skulle kunna gissa vart det bar hän.. Men det blev mitt absoluta favoritställe (såklart<3) bar-b-ko!
Världens godaste mat finnes här, mysig inredning, härlig atmosfär, bra personal!
Det blev Skagen till förrätt, helt sagolik! Och varmrätt så blev det oxfilé, tjocka pommes, och olika såser, Ört-vitlöksmör! Vi blev så mätta och det var så jäkla gott!
Nu håller man sig till nästa gång;)
Tack älskling för en supermysig kväll med dig, me love you looooong time <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar