tisdag 8 juni 2010

Morgonbesök

Igår var typ världens lataste dag! Söndagens 9-18 gjorde sitt på kroppen, haha, KLENIS!
Jag vaknade typ 11:30, sen var jag uppe och lallade i pyamas, ringde lite samtal, och efter många om och men så lyckades jag skaffa e-legitimation!
När baby kom hem så regnade det fortf för fullt ute, så vi kröp ner i sängen och kollade på Vampire diaries hela dagen!
Man får passa på när det är sånt ruskväder, då får man ett sånt get out of jail free card och kommer undan med att slöa till tusen!

Idag så dök Hanna och Vide upp hos mig kl 10, då vankades det baby prat, kaffe och tjejsnack! Mysigt <3 <3 Tur att man har mammor omkring sig som kan berätta om allt man har att vänta sig..! =)
13:00 gick parkeringen ut, så då åkte dom hem till Sölvesborg och Lelle tog en sväng på stan för att fixa ärende som jag skjutit upp.
Hämta linser, köpa järntabletter, hittade ett par jätte fina sandaler!! (elr egentligen två...grrr..men man kan ju inte lyxa på hur mycket som helst!)



Just nu ser jag fram emot att killarna kommer snart, KISS konsert, varma dagar i solen, babys semester, vår lilla semester i Swe<3

Idag är jag sugen på, kokt potatis, skirat smör, och fiskpinnar...! Så får det bli;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar