onsdag 16 juni 2010

It's my birthday

Och jag måste säga att jag är barnsligt förtjust i min födelsedag;) Inte för presenter elr materiella saker, utan mer saken skull, att det är min dag och jag kan gotta mig i gratulationer utan att skämmas!=)
Idag så vaknade baby med ett ryck 08:11 och hoppade upp och satt på kaffe som sedan avnjöts tillsammans<3
Han berättade oxå att han fixat så att han slutar lite tidigare idag och ska bjuda ut en viss födelsedagsgris på restaurang..I love! Jag tycker det är mer mysigt att bli bortskämd än att få presenter, är det ett bevis på att man blivit vuxen? haha

Nej jag måste säga att jag har faktiskt redan allt jag önskar mig! Världens bästa föräldrar&familj, fina vänner och världens bästa bästis, underbara syskon, fina kollegor, älskade gudbarn, ett mysigt hem, bästa extrabarnen ever, och sist men inte minst, världens bästa kille.
Min bästa vän som älskar mig no matter what, som jag har roligt ihop med, skrattar och gråter med, delar allt med, och som aldrig slutar förvåna mig. Jag kan ärligt säga att jag är, om möjligt, mer kär i honom idag än när vi först träffades. Kärlek som den ska vara, utvecklas och blir starkare. Jag blir fortf lika glad när han kommer hem ifrån jobbet, njuter lika mycket av att bara somna i hans famn i soffan, höra honom berätta om sin dag, och drömma sig bort i gemensamma tokiga drömmar.
Kan jag önska mig mer? Nej, jag känner mig lyckligt lottad över allt jag har!

Så idag ska jag bara njuta av solen, ledigheten, och vetskapen om att alla fina människor i mitt liv faktiskt tycker om mig, precis som jag är<3

Bussen till Degeberga för fika hos mor och far avgår.....NU!

2 kommentarer:

  1. Du är så klok o redig..är stolt över dig=) Love you..kramar!

    SvaraRadera
  2. Min finaste Linnea <3, nu fick jag en tår i ögat, blir så glad av att du mår bra och är lycklig.
    Det är du verkligen värd baby, den mest fantastiska människa jag någonsin träffat och som inte kan vara något annat än min egen "tvillingsjäl".. LOVE YOUUUU 4- EVER !!!!

    SvaraRadera