tisdag 15 juni 2010

Tjoho!

Steg upp klockan 8 idag, för att somna på soffan vid 10 igen;) Som tur var så ställde jag klockan på 12:00! För jag skulle befinna mig på företaget kl 13, KUUUL! =)
Trött och nöjd så steg jag in genom dörren kl 19, då var det middag som gällde.
Återigen, mysigt att komma hem till ett "fullt hus"! Adam sov och Hampe spelade GTA. Och bara efter 10 minuter så kom Alec hem, han hade börjat jobba tidigare, så då fick han sluta tidigare oxå <3

Jag tog en lång härlig dusch, och fy fasen vad skönt det är ibland! Jag tyckte att vi kunde haft en sån stol som funktionshindrade har i duschen. Så kunde man suttit där och haft det gott i värmen, men det var kanske ingen realistisk ide?=)

Nu är det fotboll på tv och alla pojkar sitter spikade! Jag kollade lite med höll på att slumra till, så jag fick smita ifrån och köra ett inlägg ist;)
Hoppas ni har en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar