söndag 13 juni 2010

Tur var väl det!

Axl Rose var en timme sen, sen blev han utbuad. Det kanske var lika bra att man inte åkte dit ändå? Man kanske ska bevara GnR som ett fint minne av vad dom en gång var ist.
Jaja, kunde ändå inte sova inatt.. Jäkla pissnatt egentligen, men såna måste man ju ha dom oxå. När det började ljusa vid 5 tiden så slocknade jag typ.. Men nu är jag pigg och nyduschad och redo för kvällen då det vankas ROCK! ;) Återkommer med bilder.. Bäst jag tar linserna på mig så att jag ser ngt! Haha..

Igår packade baby upp en massa saker vi fick med oss ifrån killarnas mamma. Och herregus med saker vi fick, jättesnällt! Spjälsängskydd, täcke, kudde, sängkläder, babygym, gosedjur, leksaker, speldoser, kläder i massvis! Jag menar nu känner man sig ganska utrustad för hennes arrival. Läskigt ju mer det närmar sig egentligen..!
PLUS





ÄR LIKA MED

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar