måndag 21 juni 2010

Aprilväder?

Dagen började med att jag vaknade kl 8, sopgubbarna nere på gatan som är så glada för att väsnas med glas och sopor hade full show! Så det var ju liite svårt att somna om.
Upp i morgonrock, frukost i soffan och slötitta på tv. Jisses vad lätt man hade kunnat fastna i våra bästa år igen. Jag tittade på det senast för typ 3 år sedan, men jag hänger ändå med..?!

Sen promenixa jag bort till tandvårdshuset där dom bedövade mig, borrade och fyllde på med ngt medel som hette ngt med kalk och smakade skumt..?
Försökte promenera raskt tillbaka till företaget där min tur väntade på mig, men lilla livet i magen ville inte att jag skulle gå allt för fort så hon tryckte på så det kändes som håll. Jaja, det var väl bara att lunka fram bäst det gick<3

Dagen på företaget gick fort undan, Lina vill resa, f-arbetaren tyckte nog att jag körde med henne (putsa diverse ställe som hon nog tyckte var jobbigt bara för att tid fanns=)

Väl hemma möttes jag av lilla familjen, mys<3 Lite chill på soffan, middag, sen norska fruar och lite fotboll. Nu vankas det So you think you can dance i sängen med baby som jag knappt träffat! Ännu mera myyyys<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar