onsdag 2 juni 2010

Underbar dag!

Vaknade på strålande humör till doften av Java (tack älskling!!)
Bussen till Degeberga gick 10:56, väl framme mötte jag upp älsklingsbror och fina Pappi (och mor <3 hann oxå fika en stund=)
Jag och Pappi körde till Lund för att kolla på vagnen, och när vi väl var framme så var det inget snack om saker. Den var i perfa skick och jag var kär! Snälla far bidrog med en peng till den och vi fick den med oss hem på direkten<3
På väg hem så passade vi på att ta ett lunch stopp på Ekerödsrasten, och vi satt och njöt i sommarsolen och pratade om allt ifrån himmel och jord. Mysigt att ha honom för mig själv ibland=)



Hemma i K-stad så gick jag bort till Elin, och vi fick genast för oss att vi skulle ut på stan eftersom sommaren är här (!!!) och äta glass. Sagt och gjort, och jisses vilken god glass dom hade på Lilla Torg, Ottos, mums!
Det var tydligen skattjakt på stan, och tydligen stod det tatuerad rygg, och gravid kvinna på deras lista, så jag blev fotograferad och gjorde mitt för studenterna!



Nu har jag varit ute på en kvällspromenad som gick bort till babys jobb där han bjöd på kaffe<3 Mysigt att hälsa på han lite på hans rast! Haha, inte för att vi inte ses annars, men he always makes me happy!
Jag tog rundan längs med kanalen hem, genom parken, och nu så sitter jag på balkongen och bloggar, klockan är 21:50 och det är fortf ljust och ljummet.
Jag måste nog ändå säga att sommaren är den härligaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar