onsdag 16 juni 2010

Degeberga häng!

En helt underbar eftermiddag i Degeberga hos kära mammi och pappi<3
Fika och kaffe ute i solen, och jag passade på att sola lite;)
Vi promenerade upp till Mjela och käkade vars en korv, för jag var ju tvungen att ha ngt i magen även om jag ska ut och äta ikväll....spännande!



En trip in på Konsum för att inhandla mjölk, då hela familjen Golstrand dricker mjölk som tokar!! <3 Och sen bussen back to town. Väl hemma fick jag höra dagens historier ifrån C4-lägret medans jag kokade ihop stuvade makaroner m falukorv. Jag gjorde en bottenredning precis som morsan brukade göra när vi var små, och jag måste säga, fy tusan vad god den blev! Killarna tyckte oxå om det och åt som hästar;)
Nu är det diskat och jag ska powernappa i sovrummet, Hampe i soffan, och Adam i sin säng. Det tar på krafterna att bara ha det gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar