tisdag 15 juni 2010

Tänk om..



Man hade kunnat äta detta! Jag var inne på Blondinbellas blogg och kollade. Hon och ett par andra bloggtjejer har precis varit och spelat in Fångarna på fortet som ska sändas i höst (Med Gunde och Agneta i vanlig ordning=) Och då hade dom varit på nåt franskt hak och käkat skaldjur.
Det ser så härligt ut! Kommer ihåg när jag och Johanna ville lära oss äta oliver för att vi tyckte det såg coolt ut. Vet inte hur många gånger jag spottade och fräste i vasken innan jag tyckte att det var gott!
Men jag kommer nog inte klara det med skaldjur... Äckligt, luktar tång, smakar saltvatten och det vänder sig i magen när jag tänker på det!
Nej, jag är nog lite tråkig när det gäller mat.. En stor välstekt köttbit, det däremot, det är grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar