måndag 14 juni 2010

Jihuu!

Mysig när killarna kom hem och jag inte behöver spendera en ensam stund alls! Annat är det ju när baby jobbar kväll, i could get use to this;) haha, det är väl bäst det!
Efter lite käk så var det dags att gå ut en sväng på stan, grejer som skulle inhandlas.
Och vi gick inom Scorette för att kolla om skorna jag skrev om innan hade kommit, och det hade dom..Ännu bättre, dom fanns i min storlek!!


(Bild lånad ifrån MissVicki )

Så det blev min födelsedagspresent till mig själv.. Perfekt att det inte är en massa remmar. Mina gravida fötter har en tendens att svullna upp och det ser ju lagom kul ut när remmarna sitter åt. Så dessa var helt perfa! Tack för tipset Vicki;)

Inom fantasi där Lina han avslöja resultatet i fotbollsmatchen (Hollans-Danmark) som vi skulle kolla på när vi kom hem..Jisses! Så det får väl bli en film elr ngt ist=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar