tisdag 29 juni 2010

Hela dagen exakt!

Och det blev typ nästan som jag planerat idag=) Det känns som att jag har gjort en massa, men det har jag nog inte egentligen;)
Efter första tvätten var i maskinen så hjälpte baby mig med sadeln på cyllen, perfa!
Sen bäddade jag ut på gräsmattan och satte igång med att njuta av solen!
Rätt vad det var så dök min kära Tania upp och förgyllde min eftermiddag med småprat och kärlek <3

Efter att ha svettats på gräset ett tag så gick Tania vidare för att utföra hennes bestyr för dagen. Och jag blev undanskuffad av vaktmästaren som ville klippa gräset...Grr! Upp i lägenheten å bytte om, ner och tog tvätten, ut på stan och köpte en milkshake (gravidsug), in på Fantasi och snacka buisness med Sara (hoppas hoppas), hem igen, svalkade mig i sovrummet med hjälp av fläkten, cylla till maxi och handlade, lagade mat till mig och baby, packade ner hans jobbmiddagar i matlådor, åt, cyllade till babys jobb och lämnade maten <3, han bjöd på kaffe! Och nu....är jag hemma igen och har precis tappat upp ett bad med nyinköpt badsalt (tror att jag missförstod mängden för det är en himla massa skum måste jag säga?
Så nu ska jag på en en ansiktsmask, lägga mig ner och njuuuuuuuta till musik för inre harmoni! Sen ska jag vika tvätt, sen har jag nog fördrivit hela dagen och baby kommer hem 23 och då ska vi kolla på fotboll....pju, där fick jag nog med allt!
Haha, så är det att vara arbetslös <3

Massa med kärlek till er! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar