tisdag 29 juni 2010

Gomårn!

Vaknade med ett ryck 10:04, drömde en hemsk mardröm som jag inte kommer ihåg! Som tur var så fanns babys famn där som jag kunde använda mig av för att återgå till verkligheten<3
Första gången jag vaknade så stod klockan på 08:30, jag tror att det är min nya optimala tid att gå upp. Jag läste på aftonbladet att man ska gå upp första gången när man vaknar av sig själv, för om man somnar om så kan man vakna i drömsömn (som jag nu) ist. Och då har man svårare att vakna till!

Hursom! Nu ska jag bereda lite frukost till mig själv, baby ska ut och springa. Sen är det tvätta mellan 12-16 som gäller, så det blir ett lakan på gräsmattan, iPoden i öronen, lite frukt och chill i solen mellan tvätten.

Det är sjukt varmt idag, och alla verkar vara på väg still stranden (källa:facebook=) men jag satsar på stranden hela helgen ist, då ska det bli ÄNNU varmare!

Senare idag tänkte jag laga middag till baby och cykla och lämna det på hans jobb<3, skruva upp sadeln på cyllen ett par snäpp, sortera lite här hemma och pilla. Som jag tänkte igår, men som aldrig blev av!!

Ha en underbar dag i solen alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar