torsdag 10 juni 2010

Idag så kom jag upp i tid iaf! Kokte ägg och gjorde god frulle:) sen promenerade jag genom den vackra kyrkogården bort till sjukhuset för att lämna lite blodprover! Typiskt nog så började det regna, och mina svullna fötter gillade inte att promenixa allt för långt i mina nya sandaler. Så det fick bli bussen tillbaka till staden där jag inhandlade tårtbotten som ska bli min kalas tårta på lördag.
Har suttit och kollat på unga mödrar nu, man lär sig en del iaf! Det är mysigt när man ligger ner i soffan och rätt vad det är så börjar hon snurra runt i magen och sparka som en toka, det är ju en bekräftelse på att allt är som det ska när hon rör sig.
Jag börjar fatta lite mer nu att hon actually ska komma, men ändå är jag försiktig för det finns ju så mycket som kan hända. Men så tänker nog alla mammor tror jag?! Nu är det dags för middags lagning iaf!
Imårn är det skolavslutning i Trelleborg iaf<3 mysigt!!

1 kommentar: