torsdag 24 juni 2010

Midsommarfirande

Mysig tradition! Klockan ringde 07:15 och jag var uppe en kvart senare!
Mc-Kaffe på bussen och jag var på väg. Jag var på strålande morgonhumör och dagen började som ett fågelkvitter!
Lillen var så fin i sin nya slips och han ville visa så mycket på sitt dagis för mig och jag hängde med honom runt så gott mina ben bar mig=)
Sen skulle dom sjunga och det är ju så mysigt!


Dansen runt midsommarstången får vi inte glömma! =)


Olle trivdes oxå, roligast tyckte han nog det var att gå runt och plocka kottar ifrån marken..? haha, gullunge! Men Carro var honom hack i häl när hans upptäcksfärder blev för långa!


Tårta och kaffe (jättegod tårta) och mys i solen, för jisses vilket väder det varit idag!

Så var firandet slut och gullepojkens sommarlov är igång! Det är helt sjukt så stor han har blivit, jag kommer ihåg när han var lika liten som Olle och stapplade rundor på små skakiga ben! Tack för idag fina Carro för en supermysig dag<3

När jag kom tillbaka till stan så gick jag bort till BikBok där Sara precis börjar jobba. Hon hade cyllat in sin cykel till stan som jag ska få låna! Och den är så skön att cykla på, och så fin! Jag är så lycklig och har cyklar rundor på den hela dage känns det som! Tack söta rara Sara för att jag får ha den!<3
C4-avslutning med massa ungar stod på listan, sen åkte killarna till T-borg=(
Men gud vad saker dom får göra på lägret, det är en bra grej tycker jag!


Kvällen gick ut på Pizza ifrån costellos...Sen somnade jag som ett barn i soffan. Värmen gör sitt tror jag nog. Men jag har ändå känt mig piggare de senaste tre dagarna och det uppskattar jag<3
Nu är det dags för sängen tror jag visst, ha en mysig midsommar alla!
Kärlek /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar