onsdag 30 juni 2010

Det kändes nästan konstigt att vakna upp utan fint väder nu när man vant sig! Men det gjorde att det kändes lite med OKEJ att ligga och dra sig längre;) Jag och baby låg och kollade på webtv och njöt av tid tillsammans såklart<3 Och kaffe på det!
Sen var det dags för företaget 13-19, kuuul!
Elin överaskade med att föreslå att hon skulle bjuda mig på mat på kvällen, ännu mer myys <3 <3
Så när jag var hemma vid 19 tiden så hoppade jag in i duschen, bytte om och mötte upp syster yster på V-gatan, sen gick vi till Steakhouse och åt fläskfilé med potatisgratäng och chillibea och grönsaker, det var jättegott! Har absolut inget att klaga på!
Förutom att det kunde varit liiiiite mer mat (och då beställde vi ändå in extra potatis och sås.. haha=) Tack så mycket världens bästa syster för en trevlig kväll och jättegod mat! <3 <3




Sen efter det så skulle vi köpa glass på McDonkan och jag skulle ha en latte (Mc har såååå gott kaffe!!) På vägen dit så skojjade vi om att deras glassmaskin aldrig fungerar, men det gjorde den denna gången! Men tror ni inte att kaffemaskinen var avstängd..grrr!! Klockan var ändå bara 21. Dom sa att dom redan hade rengjort den.. Störigt när man själv jobbar med samma sak och vet att dom stänger av den tidigare bara för att det ska vara gjort så dom kommer hem tidigare, dålig stil...!

Tydligen så har dom städat kanalen idag och den är såååå ren och fin! Hittade lite cyklar som blivit bortglömda, haha:


Men våra "rides" fortf fräscha! ;)


Nu sitter jag hemma och är trött i fötter och knän, men lycklig och mätt<3
Väntar på min baby som kommer hem om en timme <3 <3 Då gissar jag att det blir film/mys tajm!! Saknar honom som en kärlekskrank tonåring!

Massa kärlek //L

1 kommentar:

  1. tack själv det var mysigt, trots jobbiga små barn med mammor utan karaktär=)..nu ska vi snart träffas för vi ska spela minigolf! KRam

    SvaraRadera