söndag 27 juni 2010

Härliga Söndag!

Idag var det minsann havet som gällde! Vi kokte kaffe, packade beachväskan och körde till Åhus! Premiärdoppet kom idag, och det var kallt, men ack så skönt när det gassade i solen! Och typ direkt när vi kom dit och installerat oss så ropar nån "heeeej"!
Det var min kära Johanna! Så kul att se henne, det var ett tag sen! Så vi bestämde att vi skulle leka ihop oss nån dag när hon har semester, kuuuul<3
Jag smorde minsann in mig hemma för att jag inte skulle bränna mig, men....det gjorde jag visst ändå..!

Before..


After..


Väl hemma efter middag så bestämde jag och baby oss för att vi skulle ut en runda i det fina kvällsvädret! Jag på cykel och han på inlines! Det blev en nostalgitrip för Alecs del till Kulltorp där han växt upp. Och jisses vad jag blev förtjust i det området! Helt plötsligt började jag drömma "Svensson drömmar" Haha.. nej kanske inte riktigt, men det såg så mysigt ut. Fina gräsmattor där folk grillade, barnen lekte och plaskade i små bassänger, lekplatser, cykelvägar och grönska. Helt plötsligt fick jag en inblick i det livet som aldrig lockat så mycket innan. Jag tänkte på vår lilla flicka och hur hon ska växa upp. Det är mysigt att drömma<3 Vem vet, det kanske inte blir Vasagatan hela livet.. ;)
Rundan blev iaf 1,3 mil!! Och det var härligt skööönt!

4 kommentarer:

  1. Morning Linnea,
    Det är kul å läsa din blogg, när man läst ett tag märker man att man sitter med ett leende på läpparna, man blir bara GLAD, du är skitduktig på att skriva. Fortsätt så, vilken nytta du gör egentligen...du gör folk glada.
    Hälsningar Louise, Carros granne *fniss*

    SvaraRadera
  2. Ha, Louise, så rart sagt om min lilla tös. Visst är det kul att läsa. När ska du börja blogga? Det vill jag gärna läsa:-)
    Hälsningar Bodil

    SvaraRadera
  3. Hiimla fin cykel du haaar :) <3

    SvaraRadera
  4. Hej Lelle =)

    Du är ju så otroligt vacker människa !

    Sen din mage är bara , finns inga ord.
    Du klär så otroligt bra i det.

    Vackert =)

    Kram Fridis

    SvaraRadera