onsdag 6 oktober 2010

Alltså mina inlägg kommer bara in senare och senare, men det blir ju så när Alec jobbar sena skiftet. för då börjar ju våra dagar tillsammans när han kommer hem, sen springer klockan iväg ganska snabbt och nu sitter man här mitt i natten!

Hursom, dagen började i vanlig ordning, baby hade fixat kaffe och väckte mig med det <3 Och jag lovar, jag blir lika glad varje gång, för sånt ska man aldrig ta för givet<3
Vi hade iaf tid på BVC idag, och det var ju min tur att gå själv, men det gick hur bra som helst. Hon var så duktig och hade gått upp i vikt och växt som hon skulle, exemplarisk precis som i magen;)
Sen tog vi en liten sväng på stan, jag inhandlade en mössa som jag är såååå förälskad i, vad tycks? ;)

Och sen väl hemma så var det dags för mys i soffan, tills Mor och Far kom in till stan! Dom saknade lilla Sessan och bjöd ut oss på restaurang, första besöket på restaurang för Saga;) Vi saknade pappa Alec dock<3

Supergod mat! Trevlig personal, hon son serverade oss var ny och ställde fram fel tallrik, och bad om ursäkt för det. Jag tyckte hon var sådär gulligt nybörjare så att man bara ville säga till henne att hon var duktig! Tack för maten Mor <3

Far skulle handla i busskiosken, och när vi gick in där så var det hon tanten som brukar stå där (där jag har varit och handlat godis X antal gånger när gravid craving har satt in) och när hon såg att jag fått barn så blev hon såååå glad! "Åh, lilla flicka!" Så gick hon till kassan och samlade ihop enkronor och lade i en påse och sa att det var nån tradition om födelsedagar, och så fick Saga dom, gulligt!!

Sen väl hemma så passade mor ov far Saga lite medans jag körde til Vä där jag köpte en babysitter! Kändes konstigt att vara utan det lilla livet, man växer ju ihop på ngt vis.. =)


Det gick så bra sååå! Mysigt med barnbarns mys, kul att dom är så glada i henne!

5 kommentarer:

  1. Asså, det är ju så goolligt så det är tårdrypande:-) Kärlek<3 Moster M

    SvaraRadera
  2. Ah mysigt med mormor & morfar <3
    Hon är så fin i dom kläderna! Lite tjejigt och sen passar dom svarta brallorna till hennes underbara hår :)
    Din mössa är riktigt cool! Har själv kollat på en sån från Ellos, men jag är för feg. Jag är för alldaglig för en sån mössa :D
    Ses nästa vecka!! Längtar!!! Pussar till er mina favvis flickor!!

    SvaraRadera
  3. Vilka söta bilder på mor o far, och Saga..och du är supersnygg i din mössa! Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder och yes, vi hade jättemysigt. Men CARRO du är ute o cyklar... du skulle visst det klä i en sådan mössa, du e vacker o speciell faktiskt:-) kram Mor

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin bild på Morfar, Mormor och Saga!
    Kärlek till er allihop från moster u.

    SvaraRadera