fredag 29 oktober 2010

mys!

Det blev visst en sväng på stan! Baby körde och hämtade killarna och stack sen till Maxi och handlade! Jag var ute och gick en lång runda med Saga, och på stan då såklart.
Skulle lämna tillbaka byxorna på H&M och då råkade jag ut för en otrevlig tant i kassan som ifrågasatte om det inte var så att jag ändå hade köpt dom och använt dom för att sen lämna tillbaka dom. Eh, nej!
Jäkla tant..! Så nu ger jag upp operation byxor om inte Gina byxorna passar! Då satsar jag hellre pengarna på Friskis & Svettis! Tänkte köpa mitt kort där typ i slutet på November.
Jag behöver bestämma dagar och rutiner på när jag ska träna, så att det verkligen bli som jag vill!
Att baby kan stanna hemma med lillan, eller att han följer med och Elin passar, vi får se ;)

Jag var inne på Lindex och fyndade på "ombyggnadsrean"! Köpte en VADDERAD ammningsbh, thank god liksom! Jag menar, bara för att man är mamma så vill man väl inte bara gå omkring i tunna tygbh;ar, ok! Så den har jag på mig nu och den sitter som en smäck och jag gillar! Hittade även en äkta "wonderbra", och jisses vilken bh! Den hade ju kunnat ge en snygg klyfta till vemsomhelst, sicka grejor det finns! Och så en sak, visst finns det gränser, jag menar, är detta ens lönt?

Jag sprang först oxå på Tania som gav mig härlig energi!<3 och inte långt efter henne så kom Hanna, Embla, Vide och Karin, heeeej liksom! Jag fortsatte promenixa, Saga sov<3

Och nu är vi hemma och baby är ute på löpar runda (i mörkret!!) och barnen myser <3
 

1 kommentar:

  1. Ha, ha Saga kommer ju att slå broschorna i alla tv spel, det känner jag på mig. T.o.m. Pappa kommer att få däng av denna tösen:-) kram Mor

    SvaraRadera