fredag 15 oktober 2010

Maxi och Take-out

Nu har jag precis tagit en sen kvälls dusch, sköööönt!
Startskottet 2009
Det är så mysigt att gå och lägga sig nyduschad=)
Idag när jag och Saga var på Maxi och handlade så på väg hem mötte vi Elin, Emma, Mie och Linnea. Dom hade löparkläder på sig allihopa och var på väg till björket för att dom skulle springa! Jag längtar tills jag kan hänga påååååå! Ska bli spännande (eller skrämmande =) och se vilken form och kondis min kropp besitter nu! 






Ikväll så kom mor och elin hit med mat ifrån Ko-san efter att morsan varit hos frisören, supergott! Och mor blev så fin i sin nya hårfärg och klippning! Elin skulle sen vidare på personal möte på Fantasi, och jag kände mig faktiskt lite avis.. Jag vill oxå vara med! Det är lite tråkigt att inte vara med på samma sätt nu när jag inte jobbar, så det ska bli spännande sen när jag börjar igen;)

 Imårn så kommer killarna!! Det ska bli så mysigt=) Då blir det fredagsmys för hela slanten, i love <3












Det finns inte många människor som jag inte tycker om, eller tycker illa om. Utan jag brukar ha ganska stor förståelse varför människor är som dom är och på så sätt acceptera dom och inte lägga ner större energi på att irritera mig. Men det finns tre människor som jag verkligen inte kan med!! Here they are:
Gunilla Persson New York Fruarna
Bam Margera
"Nemo" Kungarna av Tylösand

1 kommentar:

  1. Du är med i gänget ändå Linnea..Du har ju bara en liten paus.

    SvaraRadera