lördag 9 oktober 2010

Fredagsmys!

En sväng på stan fick det bli idag! Hade sett på reklamen att det fanns fina jackor på Stadium så vi var inne och kollade. Och fyndade mer än vi tänkt! Alec hade kollat en jacka som han tänkte köpa, men det blev lite annat med, bland annat så fick jag en jättefin Everest väst som kommer komma bra till hans framöver<3

Elin tidigare på dagen skickat inbjudan till att det vankades Tacos hemma hos henne på kvällen. Och jag måste säga att hon var en exceptionell värdinna <3 God mat, kaffe och glass och tända ljus och idol, det kunde inte bli bättre tyckte jag!
Vi testade att sätta Saga i en bärsele, hon gillade läget=) Jätte bra att sätta henne i den ju när man bara kanske ska ner en snabb sväng på stan och inte vill dra fram vagnen och greja!

En annan gullig sak som hände idag var att när baby skulle ut och springa så var det någon som hade hängt en påse på vårt handtag på dörren. Det visade sig vara en liten paket till lilla Saga!
Det var vår grann tant på 2:a våningen som ville välkomna Saga till världen och hoppas att hon skulle trivas i vår trapp, typ ;) Hur rart är inte det! Sånt gör en glad!
Så vi skrev en tack-lapp och en bild på lill flickan och stoppade ner i hennes brevinkast som tack<3


Så nu sitter man här framför datorn mitt i natten igen! Ha.. =) Det känns lite som att jag har tappat min "blogg känsla" för jag har inte samma flow när jag skriver, utan det är mer loggbok än dagbok just nu känns det som. Men det gör inget, det är väl meningen att det ska vara så nu ett tag, det är ju min blogg så jag gör ju som jag vill;) Jag hoppas på en underbar helg nu när baby är hemma <3 Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar