fredag 22 oktober 2010

Fredagsmorgon

Filmen igår vad sådär måste jag säga, jag har lite svårt för henne tjejen, hanna montana! Men sällskapet var desto bättre, kul att träffa Sjöbeck! Det var så längesedan, och hon hade bakat supergoda vaniljbullar som vi krängde upp samma kväll här, Alec var mycket positiv när han kom hem;)

 Idag så vaknade jag pigg och alert av en liten flicka som tittade på mig med stora ögon och ville ha frukost;) Lite morgonmys, sen var det jag som begav mig till Dzenita på Studio Pink för att få håret fixat, äntligen!! Saga och Alec stannade ju hemma och myste när det regnade ute! Kaffe och bäbis chill i sängen till en film är så jäkla mysigt!!
Jag blev iaf supernöjd med håret, skönt att slippa utväxten, och Dzenita är sååå duktig på att klippa!

Och som på beställning när jag var färdig så dök Saga och Alec upp för att hämta mig <3 Så blev det en liten promenix på stan. Jag skulle lämna tillbaka ett par byxor som jag köpte på Cubus igår, orkade inte prova dom där så jag provade dom hemma, men ikke! Och när jag skulle lämna tillbaka dom så sa hon i kassan lite snorkigt "passade dom inte eller..." Eh nej... svarade jag. Jag menar, hade hon sagt det med ett leende så är det inget konstigt med det, men när man säger det så ett sånt snorkigt sätt så tycker jag man är taskig!

Nu är vi hemma igen iaf, och denna dagen bjuder på fredagsmys i stor dos, har ju saknat baby nu när vi har sovit på förmiddagen, och sen har han jobbat till sena kvällen. Nej, ibland är det bara skönt att chilla hemma utan att ha några krav på att man måste göra ett skit! Bara, kolla på film, vila, läsa, prata!

3 kommentarer:

  1. Vad fin du blev i håret! Snyggt!
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Du är riktigt snygg i håret! Och du ser ju nöjd ut <3 PUSS

    SvaraRadera
  3. Jättesöt Lelle. Snygg färg förresten. Här har vi chillat fredagsmys också men nu måste det bli sängen. Jag är bagare i morgon bitti.
    Alarm kl 04.00 Piip. Kraaam

    SvaraRadera