onsdag 20 oktober 2010

Kande inte för det bara...

Att blogga igår om gårdagen. Ibland har jag inte lust bara. Så är det med det.

Idag så har jag bara kelat med min dotter<3 Vi har legat i sängen och lyssnat på regnet, bruce springsteen och pratat. Eller ja, jag har pratat och hon har tittat;) Tania ringde vi 16 och var ute och gick på stan och frågade om hon fick komma upp en sväng. Självklart!
Och vilken chock, hon var blond! Mohahaha, fattar inte hur hon hade fått till så bra blondering själv, homemade! Hon var såklart vacker i det oxå! Ett par blonda dreads på det hade gjort susen oxå!!
 Hon spred sin kärlek här och myste med oss lite i typ en timme innan hon skulle hem och plugga, dagens händelse! Är så glad i henne<3

Nu sover Saga och jag har precis duschat, skönt! Jag längtar verkligen till fredag när jag ska klippa mig, står inte ut med detta fågelboet snart!


"I cant sing a love song like the way it's meant to be, i guess i'm not that good anymore but baby that's just me, and I... will love you baby, always... i'll be there forever  and a day - Always I'll be there till the stars don't shine, til the heavens burst and the words don't rhyme , and I know when I die, you'll be on my mind And I'll love you - Always "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar