torsdag 21 oktober 2010

Tjohej!

Jisses, igår så tog jag verkligen igen vila! Och det har jag igen idag, för jag känner mig jätte pigg och full av energi!
I och med att vi sover lite i omgångar här efter lillans tycke och smak, så låg vi fortf och chillade i sängen när klockan var 11, och då ringde det på dörren! Det var Pappi som kom på surprise besök, han saknade sitt lilla barnbarn <3 Så baby for upp och satt på kaffe och gjorde gröt till "frukost".
 Far fick äta mina hembakta muffins;)
Mysigt med lite impuls besök så, och så fick han gosa lite med tösen och snacka lite skit med oss innan han skulle vidare. Efter att baby stuckit till jobbet så sved jag om jag gick ut på stan, runt och kors och tvärs fram och tillbaka! Kul tycker jag, fönstershoppa är både billigt och kul;)

Men sen började det ju regna! Jag sökte genast skydd inne på fantasi!
Nu går jag ju till och med i mössa här hemma när jag är själv, för jag står inte ut med att se mitt eget hår, haha... När jag har mössa så ser det ju nästan ut som att jag är mörkhårig igen!
Ikväll är det filmkväll med Sjöbeck och Elin igen i vanlig ordning;) Vi ska se en film som heter "The Last Song"  som är skriven av samma snubbar som skrev "The Notebook". Jag tror att den är bra! Säkert en sån smörig tjejfilm, men vad gör väl det;)

Här har vi en liten tös som älskar att ligga hos pappa i sängen och kolla på film;) (Kolla klockan=)

2 kommentarer:

  1. Nej Saga. Inget filmtittande på natten ;)
    Puss

    SvaraRadera
  2. åhh last song bölar man som fan till ju....

    SvaraRadera