söndag 31 oktober 2010

Härlig dag!

Saga sov ( hör och häpna! ) hela natten!! <3 och jag var så jäkla utvilad när jag vaknade, så det blev kaffe och bäbismys i sängen på morgonkvisten=)
Sen packade vi in familjen i bilen och körde bort till Bilcity där det var dags att testköra en bil. Kia Sorento, och jag säger bara jisses, där har vi den. Det är den första och enda bil som jag känt true love, i want it!!

Och sen efter det så körde vi till Degeberga där vi mötte upp mor och far för att samköra till Haväng. Vi hoppades på att kanske laxen hade börjat hoppa, men ikke. Vi får testa igen om några veckor!
Men det blev ist en jätte mysig promenad, fika och rosiga kinder och frisk luft nere vid havet, precis som när jag var liten <3 Vi kör ett bildregn =)
 

























3 kommentarer:

  1. Vilket fins bildregn Lelle. Jag har också lagt upp mitt bildregn.. Men fy säger jag, jag måste börja ta med min kamera ist för mobilen. Mina bilder är ju så slöa på färgen så man blir trött.. Dina däremot är jättefina:-) Tack för idag.

    SvaraRadera
  2. Jösses vilka fina bilder! Fina familjen! Bilderna på pojkarna och Saga är så fina! <3
    Och Saga ser så mysig ut på den bilden där Alec pussar henne, hihi. Saknar henne!!!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder linnea..den på dig och saga när du tittar rakt in i kameran är fin, med havet och ditt blonda hår så blir dina ögon jättefina..ser ut som en riktig modell=)

    SvaraRadera