fredag 1 oktober 2010

Idol

Jag vet inte, vad tycker ni, är det verkligen rättvist att Geir ska gå vidare när han varit med i melodifestivalen två gånger, slår du han på youtube så finns det massor med uppträdande med honom..
Nja, jag är kluven, jag tycker det är "nya" artister som ska få chansen.
Mycket hellre att Olle hade fått gå vidare! Just ikväll tyckte jag att alla killarna och Linnea skulle gått vidare. Men om dom inte skickar med Olle som ett wildcard så blir jag förvånad!




Hursom, ikväll så har jag badat min dotter för första gången! Haha, hon har ju blivit badad innan såklart, men det har Alec fixat. Ikväll var det min tur att försöka! Och för första gången så var hon lugn hela tiden och vi inbillade oss att hon tillochmed nog tyckte att det var skönt;)
 Jag fick rensat min garderob oxå, så nu är gravidkläderna ut sorterade, och mina "vanliga" kläder är tillbaka;) En dum grej gjorde jag dock i min hast att bli som vanligt igen.
Jag tyckte att mina svullna fingrar gått ner igen, så jag krängde på mig min ring.... Det skulle jag inte gjort! Nu är mitt ringfinger ännu mer svullet, och ajaj, ringer går absolut inte att få av, och det har uppstått en någorlunda klaustrofobisk känsla... Men jag försöker släppa det och hoppas att jag ska få av den snart....HJÄLP!

Nu ska jag lägga mig, för imårn är det morgon prommis med syrran som gäller, kul att höra vad hon har haft för sig på ölfestivalen! Så Saga och jag kollar på nya Top Model säsongen i sängen....nu!
Bäst att passa på medans baby sitter vid datorn, för han är inte ngt stort fan av top model.. ;)
Kärlek/L

1 kommentar: