måndag 4 oktober 2010

Egna ben!

Jahupp, nu var helgen slut, och imårn börjar baby plötsligt jobba igen! Det har gått så sjukt fort!
Nu är det jag och Lillan som ska klara oss själva utan pappa! Men det ska nog gå hur bra som helst<3 Jag vill ju kvickt komma in i rutiner och fixa och greja allt samtidigt nu, men nu ska jag faktiskt bara ta det lugnt. Och rå om min lilla tös, mysa, kramas och kela! Jag har absolut inga måsten i mitt liv, och jag är bara dum om jag går och skaffar mig några! Nej, jag ska verkligen ta dagarna som dom kommer nu, och så får vi hitta på precis vad vi känner för, när vi känner för det!

Det är oxå ännu mysigare när killarna är här. Jag kan sitta och titta på dom när dom gosar med sin lilla syster hur länge som helst! Dom är så fina med henne, och så duktiga, försiktiga och kärleksfulla<3
Idag så körde vi lite spel morgon när Saga sov;) Först alfaphet (pinsamt om jag stavar fel till det... ;) och Alec vann såklart, jag fattar inte hur han lyckas med det alltid!
Och sen blev det pingis i vardagsrummet....gissa vem som vann..suck.. ;)
Och sen var det dags för inomhusfotbollen att sätta igång igen! Så vi packade in familjen i Hondan och så spelade baby boll och vi hejade;) Kul faktiskt, nu var det så längesedan ju. Söndagsmys med pizza såklart för vår del här på kvällen, och nu sitter jag här vid datorn, redo för att hoppa i säng.
Lite grejer som kommit i skymundan som jag kommer på när jag typ ska gå ut på stan... Shit, vad jag måste klippa mig, och färga håret! Och jag bara längtar tills jag kan komma i mina "gamla" byxor igen, för jag är ruskigt trött på mjukis och leggings..! Det är nästan bud på att köpa ett par brallor i min nuvarande storlek.. Men då jag inte planerar att stanna i denna storleken spec länge till så är det väl lika bra att så ut med mjukisarna, som en motivation;)

Nej, nu blir det borsta tänderna och hopp i säng!
Hoppas ni haft en mysig helg<3
/L

2 kommentarer:

  1. Det är klart Lelle att det kommer att gå jättebra.:-) Nu saknar jag tösen och hoppas vi kan komma inom o kramas med henne i veckan. Ni har ju haft mer än lovligt många besök, typ varje dag sen hon föddes och behöver väl också vila upp er lite själva..
    Nu får du byta bilden här till höger så att lillasyster också kommer med under Mina Kära. Kram Mor

    SvaraRadera
  2. Ett tips Linnea, gå och prova några second-hand-jeans. Mina egna favvisar just nu är secondhand, skitsnygga och kostade bara 50 kr. Kram!

    SvaraRadera