torsdag 14 oktober 2010

Dag hos Carro och pojkarna!

Idag så var det bärsele på, i med bäbis och bussen till Deget! Först ett stopp på Ekströms café där vi sprang på mor, visade upp Saga för tjejerna i hemslöjden och fick se hennes lilla. Sen ringde Carro som var utanför och skulle hämta upp oss, fullt med barn i bilen körde vi mot Vittskövle.
Sen blev det chill för hela slanten<3 Kändes lite annorlunda, för jag är ju van vid att det är jag som kommer dit och lekte med hennes barn, och nu hade jag med eget. Märkligt!
Men allt var som vanligt igen och vi hängde på hennes soffa, Olle blev lite utanför för man vet ju aldrig hur pass mycket han förstår om att en liten bebbe är ömtålig. Lillen har fattat grejen och kelade desto mer! Olle fick kela med sin mamma ist, men det gjorde han så gärna!
 Och snälla gudmor hade köpt en massa fina kläder till lilla Saga!! Byxor, tröjor, klänning och kit! Tack så jätte mycket säger vi för det;)
Mitt gudbarn och min dotter!
Gudmor och Saga!
En inom Konsum och handla där vi sprang på Lennart och Lova som oxå fick träffa nya familje medlemmen, kuuuul!
Och klart man springer på massa kändisar när man är i D-town, så även far kom till Konsum när jag skulle ta bussen hem, vad är oddsen !! <3 <3 Tack för idag fina Caroline!

På bussen satt jag och lyssnade på en tant som pratade med busschaffisen, hon var rolig! 92 år var hon, och hon tyckte minsann att gamlingar skulle åka buss för dom hade inte på vägarna att göra när man är så gammal, dålig reaktionsförmåga osv. Kungafamiljen tyckte hon var fina, men så himla omoderna!

Hon skulle få en vän på besök halv 8, dom skulle äta räkor, rostbröd, goda ostar och dricka ett glas vin elr två. Chaffisen frågade om hon kollade på hemma hos mig halv 8.
Jo, det hade hon sett, men hon tyckte att dom var så elaka mot varann, chaffisen sa att man ju skulle vara ärlig med vad man tyckte om maten. Hon svarade " ja, men man kan ju vara lite trevlig".
Gullig tant!



Hej hej Pappa Alec, middag och mys i soffan med tvn på och så var kvällen gjord<3
Gonatt! Imårn är det jag som stannar hemma och chillar och pillar i hemmet! =)

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin bild på Lillen och Saga!

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha min fina vän.
    Alltså, bilden på Saga och Erik är helt underbar!! <3 <3

    SvaraRadera