torsdag 28 oktober 2010

Sjuk..

Jaha, måndag kväll så kom febern. Jag låg och huttrade i sängen och tänkte; hur ska jag palla ta hand om vår lilla ängel! Så när vi vaknade vid 5 så drog baby igång uppdrag "vård av sjuk sambo" . Försäkringskassan skulle kontaktas, Saga skulle till BVC..
Jag blev sjukanmäld och baby stannade hemma och took care of buisness;)
jag fick glass, banan, treo och chokladmjölk i sängen<3 sen fixade han allt idag och jag har bara legat helt utslagen. Vaknade emellanåt för att ge Saga mat och när baby fixat middag. Nu har jag tagit febernersättande och ligger och svettas och njuter av att slippa feber.
Orkar inte blogga ifrån datorn så ursäkta om det blir lite rörigt och felstavat;)
Jag åtekommer när jag mår bättre!

Kärlek/L

2 kommentarer:

  1. Kry på dig Lelle<3. You are the perfect couple<3
    jag känner mig ngt bättre idag, fortfarande vimmelkantig, hostig o snörvlig. Men kan vara uppe lite längre i taget. Jag drabbades också i måndags kväll precis som du beskriver. Undrar om vi blev smittade samtidigt..? var det i söndags kanske i sporthallen?. Hur som helst så går det lite framåt i alla fall. Tusen kramar

    SvaraRadera
  2. Ah krya på dig vännen! Jag håller tummarna för att Saga slipper bli sjukis! Tur att du har Alec som tar så väl hand om sin familj! Miss you! Puss

    SvaraRadera