fredag 29 oktober 2010

Fredag


Hej och Hå!
Jahupp, inte mycket sömn att skryta om inatt, men det börjar man ju vänja sig vid;) Hursom så har jag grejer att göra idag, men det känns som att sömnbrist gör att man blir lite virrig!
Jag måste gå till H&M och lämna tillbaka ännu ett par byxor jag köpt för att dom inte passade, så jag beställde ett par på Gina ist! Ett par vanliga svarta! Och när jag ändå var igång så beställde jag en top oxå, vad tycks? Båda två kostade tillsammans lika mycket som jeansen på H&M så det känns som en bra deal. Och om det inte skulle passa så ska Elin till Väla nästa fredag och kan lämna tillbaka..


Nu är det iaf Fredag och det ser jag fram emot! Först ut på stan, blä... Apoteket, Lindex och H&M sen hem! Vill bara mysa med familjen idag <3

Kul med era kommentarer! Dom fick mig dels att känna att jag inte är ensam med mina middagsvårigheter, plus en del inspiration till att sätta mig lite in i det...lite;)

Vad ska ni göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar