måndag 11 oktober 2010

Måndag

Mitt senaste inlägg försvann tydligen? Och jag orkar inte skriva samma sak en gång till, plus att jag är i en helt annan sinnes stämning nu, så det får bli bara bilden igen och ny text;)

Idag så har jag och Saga hunnit med en massa pyssel!
Dammsugit, dammat, plockat undan lite och sånt smått. Fatta vad duktig hon är, ungen kan redan lyfta upp sitt huvud! Jag trodde att sånt inte skulle hända förrän om nån månad!
Hon är så stark och fin, och som hennes mamma så tycker jag såklart att hon är världens bästa och duktigaste bäbis!

Idag så har jag äntligen beställt tid hos frisören, skööööönt!
Det gick inte förrän näst nästa fredag i och för sig för att Alec måste vara ledig eftersom det tar sin lilla tid att färga håret..
Men det ska bli skönt att få bort utväxt och tillklippt i nacken!





Jag hittade en sån mysig overall till Saga som hon kan ha när man har henne i hennes bärsele, för hon är lite för liten för hennes vinteroverall än! Men denna hade nog passat perfekt! För nu börjar det ju bli kallt ute. Vad tycks?

Det finns så många sjukt söta kläder som man vill köpa till henne, men hon växer ju ur dom så snabbt, så enda sättet att tjäna på det är ju om man skaffar fler ungar;)

Nu är det snart dags för kvällsmys, och middagen ska lagas, sen blir det mys i soffan! Ett visst Paradise Hotell börjar ju ikväll, men kl 19:30! Vad är det för jäkla tid!! Det är ju "halv8 hemma hos mig" då, och vi tänker inte svika Helge!

Kraaaaams //L

2 kommentarer:

  1. Sååå söt och fin hon är<3
    Kram moster M

    SvaraRadera
  2. haha..jag sviker inte helge heller! Gullig björnklädsel till Saga..skulle passa henne jättebra=) Kramar

    SvaraRadera