söndag 17 oktober 2010

Söndagsmiddag!


 När vi landade i Kyllingaröd så välkomnades vi av bra musik i högtalarna, och det är ngt av det bästa jag vet. När man kommer hem till nån som har bra "bakgrundsmusik" ;)

 Här har vi kvällens middag hos världens finaste mor och far <3 Och mor har inte tappat takterna, hon lagar fortfarande världens godaste mat!
Hon hade till och med bakat "Anna Hedvigs sockerkaka" som är en gammal favorit ifrån Blåherremölla till efterrätt, mums!
  Och vi fick med oss mat hem också;)

Husmanskost!
Saga kelade såklart järnet med mormor och morfar. Speciellt morfar är riktigt kelsjuk <3
Men sen somnar hon gärna till sist i pappas famn såklart;)
Lite chill i soffan och lite tv för att smälta maten, och sen var det familjen Golstrand/Ekström som drog till staden. Och nu har jag landat framför datorn och utvärderar denna helgen som en riktig myshelg!
 Imårn så ska vi till BVC, men det är oxå det enda ärendet vi har, sen ska jag och Lillan bara vara hemma tänkte jag. Städa lite, plocka, mysa och så!
Jag är riktigt sugen på fläskpannkaka oxå så det tror jag att jag svänger ihop imårn!

Tack för vackra solen som lyst denna helgen!
Kärlek //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar