söndag 10 oktober 2010

Familjen!

Idag har varit en sån mysig dag! Vi drog ut på stan, köpte grillad korv, gick till Tivoli parken, vidare längs med Finlandshuset, vidare med Helge Å, bort till Hammar sjön, en riktig höstpromenad! Och min nya super sköna väst höll mig varm hela promenaden! Det är så mysigt att bara gå, snacka, drömma sig iväg i tankarna tillsammans, och bara känna att man hör ihop.
Det var som baby sa, vilken stor skillnad det är på mig nu, jämfört med när han och jag träffades. Och det är det, verkligen! Men jag återkommer till det hela tiden, alla förändras vi, mer eller mindre hela tiden. Och jag har förändrats ganska mycket dessa åren. Inte trodde väl jag det då, att jag skulle hitta min stora kärlek, få två extra <3 barn, lilla Saga, mysigt hem och jobb och betyg. Nej, det går åt rätt håll, och jag ska hålla min kurs åt det hållet!
 Saga testade  min mössa, men det lär ju dröja innan den passar henne;)

Hammarsjön!    

Efter promenaden, så körde vi runt och shoppade lite, inom Maxi, snabbt hem för att hinna till tvätt tiden, baby var ute och sprang, jag chilla med Saga en timme, sen fixade vi käk, gjorde äppelkaka, badade bäbis, och nu.... Ska det ätas äppelkaka och drickas kaffe!

 (Jag var överlycklig att jag kom i mina jeans idag! Haha, äntligen slapp jag leggings för en dag! Haha, dock satt dom liiiiiiiiite tajt så när vi skulle köra till maxi hade jag lite problem att krypa in i baksätet på Hondan;) haha, men det kunde jag bjuda på, jag kände mig fin juuuuuu! =)

3 kommentarer:

  1. Fina familjen.
    Skön känsla när man får på sina jeans (oavsett hur dom sitter) Men du är ju hot mama i dina!! Grr.
    Söta Saga. Hon får minsann lugna sig med att växa i den där mössan. Hon ska vara liten läääänge till <3 Saknar er en massa!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag ni verkar ha haft..och du är snygg i dina jeans=)

    SvaraRadera
  3. Fina allihopa:-) kram mor

    SvaraRadera